המעבר של מסי לאינטר מיאמי עשוי לשנות את פני ה-MLS

המעבר של מסי לאינטר מיאמי עשוי לשנות את פני ה-MLS - Sport Wear

כשאנחנו מדברים על ספורטאים וכוכבי על, שם אחד עומד מעל השאר - ליונל מסי. ידוע כשחקן הכדורגל הגדול בדורו, מסי כבש את העולם עם כישוריו והישגיו שאין שני להם. בשנה שעברה, הוא הוביל את נבחרת ארגנטינה לזכייה במונדיאל, וביסס את מעמדו כסמל עולמי. לכן, כאשר התפרסמה הידיעה שמסי יצטרף לאינטר מיאמי של ליגת הכדורגל, זה הותיר את האוהדים והמומחים במצב של הלם.

אחרי שנתיים בפריז סן ז'רמן, מסי מצא את עצמו בחיפוש אחר בית חדש. האפשרויות היו אינסופיות עבור הסופרסטאר בן ה-35. הוא יכול היה לחזור לברצלונה האהובה שלו, שם החל את הקריירה שלו, או שהוא יכול היה להיענות להצעה שומטת לסתות לשחק בסעודיה, ליישר קו עם השותפות הרווחית שלו לקידום התיירות. בראיון, מסי הביע את רצונו לחזור לקטלוניה אך ציין את המגבלות הפיננסיות של ברצלונה כמכשול מרכזי. מודאג מהמאבקים של המועדון, הוא חיפש התחלה חדשה הרחק מאירופה, הזדמנות למצוא שקט נפשי ולחקור הזדמנויות חדשות.

מה שבאמת הפתיע את אוהדי הכדורגל היה לא רק המעבר לליגת העל, אלא הבחירה של מסי בקבוצה - אינטר מיאמי, שיושבת כרגע בתחתית המזרח. המבקרים תהו מדוע אחד הספורטאים הגדולים יצטרף לקבוצה מתקשה. עם זאת, יש עוד בסיפור. דיווחים מצביעים על כך שהעסקה של מסי כוללת אופציה לבעלות חלקית על המועדון וחלק מההכנסות משירות הסטרימינג של Apple TV MLS Season Pass. המבנה הייחודי הזה מציג למסי פוטנציאל השתכרות גבוה יותר מעבר למשכורת הבסיסית שלו ב-MLS. יתר על כן, נותנת החסות הוותיקה שלו, אדידס, הציעה לו גם חלק מהרווחים הקשורים למעורבותו ב-MLS. אמנם לא באותו קנה מידה כמו ההצעה הסעודית, אבל הסדר זה מציע למסי פוטנציאל כלכלי ארוך טווח, אורח חיים יוקרתי והזדמנות להשאיר מורשת מתמשכת.

הפנייה של אינטר מיאמי היא מעבר לתמריצים כספיים. הבעלים המשותף של הקבוצה ואגדת הכדורגל, דיוויד בקהאם, מילא תפקיד מכריע בהחלטה של ​​מסי. מקורות חושפים שבקהאם דגל באופן פעיל בהכללתו של מסי ועבד בשיתוף פעולה הדוק עם הבעלים חוסה וחורחה מאס כדי לגרום לזה לקרות. הפיתוי של איחוד כוחות עם אייקון עמית, יחד עם הבעלות הקיימת על הנכס של מסי במיאמי, הוסיפו למשיכתה שאי אפשר לעמוד בפניה של אינטר מיאמי.

המעבר של ליונל מסי לאינטר מיאמי הוא מחליף משחקים, הן עבור כוכב העל והן עבור הקבוצה. בעוד שחלקם עשויים לפקפק בבחירה, הפיתוי של בעלות פוטנציאלית, חלוקת הכנסות והשפעתו של דיוויד בקהאם יצרו חבילה שאי אפשר לעמוד בפניה עבור מסי. לאינטר מיאמי יש כעת את ההזדמנות לראות את הברק של מסי ממקור ראשון ולחוות שינוי מהפך בהון של הקבוצה. תתכוננו לאווירה המדהימה באצטדיון כשמסי יפאר את המגרש - זה הולך להיות סוריאליסטי ומפואר. המהלך ההיסטורי הזה מסמן פרק חדש עבור מסי, ומאפשר לו להשאיר מורשת מתמשכת תוך הבטחת פוטנציאל ההשתכרות העתידי שלו. הרכישה של אינטר מיאמי של כוכב העל האולטימטיבי אמורה לחולל מהפכה בקבוצה ובנוף ה-MLS כולו.

דעתי האישית

אני מאמין שהמעבר של ליונל מסי לאינטר מיאמי הוא החלטה מצוינת הן עבור השחקן והן עבור הקבוצה. מסי הוא עדיין אחד השחקנים הטובים בעולם, והוא ללא ספק יביא הרבה התרגשות ותשומת לב ל-MLS. אינטר מיאמי היא קבוצה צעירה עם הרבה פוטנציאל, והגעתו של מסי תעזור לה לעשות את הצעד הבא. לא יכול לחכות לראות מה מסי יכול לעשות ב-MLS, ואני חושב שיש לו פוטנציאל לשנות את הנוף של הליגה.


חולצת בוגרים אינטר מיאמי חליפת ילדים אינטר מיאמי

RELATED ARTICLES

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

שימו לב, יש לאשר את ההערות לפני שתפרסמו